 
  Grupa: Użytkownik
  Posty: 68 #2164285 Od: 2011-2-23
  | KROK PO KROKU – Fundacja na Rzecz Dzieci z Zaburzeniami Rozwoju i Ich Rodzin zaprasza  PROFESJONALISTÓW pracujących z dziećmi o zaburzonym rozwoju (psychologów, pedagogów, logopedów, pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych, przedszkoli/szkół integracyjnych i specjalnych) z terenu województwa mazowieckiego do udziału w Programie  „KROK PO KROKU Podstawy terapii behawioralnej w pracy z dziećmi z autyzmem – poradnik dla terapeutów i nauczycieli”. 
  O projekcie: Celem projektu jest wydanie Bezpłatnego poradnika (wraz z płytą DVD zawierającą materiały dydaktyczne) dotyczącego problematyki zaburzeń ze spektrum autyzmu, przeznaczonego dla profesjonalistów (terapeutów/nauczycieli)  pracujących z dziećmi o zaburzonym rozwoju.  
 
  Poradnik będzie zawierał podstawowe informacje dotyczące: 1. autyzmu 2. metod pracy opartych na stosowanej analizie zachowania (tj. podejściu behawioralnym) 3. elementów efektywnego oddziaływania w uczeniu dzieci z autyzmem: organizacja środowiska,  w którym przebywa dziecko, metody komunikowania się z dzieckiem i metody motywowania dziecka 4. metod uczenia dziecka nowych umiejętności 5. metod radzenia sobie z zachowaniami niepożądanymi Treść zawarta w poradniku przekazuje wiedzę i umiejętności dotyczące terapii stosowanej analizy zachowania (tj., terapii ABA, zwanej również behawioralną) ze względu na jej dużą efektywność w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwoju.
  Uczestnicy projektu: Projekt realizowany w Warszawie dla mieszkańców województwa mazowieckiego, przeznaczony dla  profesjonalistów pracujących z dziećmi o zaburzonym rozwoju (psychologów, pedagogów, logopedów, pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych, przedszkoli/szkół integracyjnych i specjalnych). 
  Szczegółowe informacje, regulamin i formularze zgłoszeniowe są dostępne na www.fundacja.krokpokroku.org  Wszelkie pytania prosimy kierować:  e-mail: biuro@krokpokroku.org tel.: 22 885 12 48
  PROGRAM WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO                                        
  |