Jako rodzice zawsze musimy mieć skrzydła wystarczająco duże, aby otoczyć nimi dzieci i osłonić je przed krzywdą czy bólem. To figuruje w naszym kontrakcie z Bogiem, kiedy bierzemy na siebie odpowiedzialność za ich życie.

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » FORUM » ANKIETY I INNE

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Ankiety i inne

Wrzucajcie prośby o wypełnienie ankiet w ten wątek
  
m0niska
25.05.2010 12:53:43
poziom 3



Grupa: Administrator 

Posty: 163 #538038
Od: 2009-6-1
Studenci, Doktoranci
Macie teraz miejsce gdzie możecie wrzucać swoje prośby. Nie róbcie zamieszania bo wrzucacie gdzie popadnie. Jeśli ktoś będzie zainteresowany to tu zajrzy.
  
Electra25.04.2024 01:06:49
poziom 5

oczka
  
greenstreet1
12.01.2011 16:12:49
Grupa: Użytkownik

Posty: 1 #630139
Od: 2011-1-12


Ilość edycji wpisu: 3
Witam!
Jestem studentką trzeciego roku wychowania przedszkolnego. Piszę pracę licencjacką na temat funkcjonowania rodziny z osobą chorą na autyzm i bardzo potrzebuję Państwa pomocy w wypełnieniu ankiety potrzebnej do badań.
Rozumiem, że jako rodzice, macie już dość tego typu próśb...złości was również nasza, studentów, obojętność na wasz los zaraz po zakończeniu badań. Jestem wolontariuszką i współpracuję z przedszkolem integracyjnym w Krakowie, a każda informacja na temat Waszego życia pomoże mi w pracy z dziećmi.
Jeśli zdecydują się Państwo pomóc mi, proszę o wypełnienie ankiety :http://moje-ankiety.pl/respond-4916.html Dodam tylko, że ankietę nie koniecznie muszą wypełniać rodzice, mogą dziadkowie lub rodzeństwo.
z góry dziękuję!
Renata Cichocka
  
yoako
14.02.2011 19:21:55
Grupa: Użytkownik

Posty: 2 #650724
Od: 2011-2-14
Tak, jak pisałam w wątku powitalnym, rozważam dokształcenie się i podjęcie pracy z osobami autystycznymi. Ale - podejmując tę decyzję, muszę również brać pod uwagę, niestety, "prozę życia" - finanse :-(
I stąd moje pytanie: czy orientujecie się, ile zarabia psycholog w ośrodku, szkole, przedszkolu, poradni dla osób z autyzmem? A ile może zarobić, prowadząc zajęcia indywidualne? I czy w ogóle jest praca dla psychologów w tej specjalności?
  
Michalina_Hryniewicz
21.03.2011 23:14:59
Grupa: Użytkownik

Posty: 1 #669895
Od: 2011-3-21
Witam Państwa serdecznie,

nazywam się Michalina Hryniewicz i jestem studentką III roku Edukacji Niepełnosprawnych Intelektualnie z Terapią Indywidualną na Uniwersytecie Gdańskim.

Zwracam się do Państwa z ogromną prośbą o wzięcie udziału w badaniu, które prowadzę w ramach mojej pracy licencjackiej Życie z autyzmem: narracje biograficzne rodzeństwa osób autystycznych. Badanie ma formę wywiadu, dlatego też poszukuję osób najlepiej z Trójmiasta i okolic. Przyjmuję, że czas trwania wywiadu to około 1-1,5 godziny. Tu pragnę zaznaczyć, że wywiad nie ma sztywnej formy, pytania oraz ich ilość będą zależeć od Państwa i tego na ile będą Państwo chcieli podzielić się ze mną swoimi doświadczeniami.

Oczywiście dojadę na miejsce wskazane przez Państwo. Wywiad będzie nagrywany, ale materiał audio będzie służyć tylko i wyłącznie napisaniu pracy, nie będzie nigdzie publikowany.

Bardzo chętnie przeprowadzę też korespondencję drogą mailową z osobami chętnymi do pomocy, a mieszkającymi poza Trójmiastem. Będzie to równie nieoceniony wkład w moją pracę, jak możliwość spotkania się z Państwem i przeprowadzenie wywiadu.

Bardzo proszę o podzielenie się ze mną Państwa doświadczeniem. Mój mail to: misialinka@wp.pl.

Z góry dziękuję za zainteresowanie i poświęcony czas.

Z poważaniem,

Michalina Hryniewicz
  
anna253
23.09.2011 14:05:23
Grupa: Użytkownik

Posty: 1 #772542
Od: 2011-9-23
Witam Państwa serdecznie.
Nazywam się Anna Deliś i jestem studentką psychologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Prowadzę badanie do mojej pracy magisterskiej na temat wypalenia sił u matek dzieci z autyzmem oraz matek dzieci z Zespołem Downa. Dlatego też, bardzo proszę wszystkie chętne mamy o udział w moim badaniu, które polega na wypełnieniu czterech ankiet i zajmuje ok. 20 minut. Badanie jest oczywiście anonimowe, a wszelkie uzyskane informacje będą wykorzystane tylko w celach naukowych.
Chętne mamy proszę o kontakt pod adresem: adelis1@wp.pl
Z góry dziękuję i pozdrawiam,
Ania
  
eevika
14.01.2012 23:38:58
Grupa: Użytkownik

Posty: 4 #841077
Od: 2012-1-14
Witam Serdecznie

Mam na imię Ewelina, jestem pielęgniarką a jednocześnie studentką II roku studiów magisterskich na Śląskim Uniwersytecie Medycznym w Katowicach. Obecnie jestem na etapie pisania mojej drugiej pracy związanej z tematem autyzmu. Przeprowadzam pracę badawczą na temat "Postaw społecznych wobec autyzmu i ich wpływu na funkcjonowanie rodziny z dzieckiem autystycznym"

Pytania zawarte w ankiecie mają na celu określić aktualną ocenę sytuacji w której się Państwo znajdują, jak również postawy reprezentowane w wychowaniu dziecka.

Zaznaczam, że badania są w całkowicie anonimowe a ich wyniki posłużą wyłącznie celom badawczym. Ankieta jest dostępna pod adresem :

http://www.y0rgi.neostrada.pl/doc/ankieta.doc

Odpowiedzi proszę przesyłąć na mój adres e-mail : etrebisz@gmail.com

Będę bardzo wdzięczna wszystkim chętnym rodzicom za poświęcony czas i za pomoc. wesoły
  
agacisko
24.02.2012 14:23:53
Grupa: Użytkownik

Posty: 2 #875037
Od: 2012-2-24
Witam,
jestem studentką III roku Pedagogiki specjalnej i piszę prace dyplomową na temat :„Ocena skuteczności metody integracji sensorycznej w procesie wspomagania rozwoju dzieci autystycznych”. O wypełnienie ankiety prośbę kieruję do rodziców, opiekunów dzieci autystycznych biorących udział w zajęciach z SI. Bardzo interesuje mnie temat autyzmu i chciałabym się dowiedzieć o nim jak najwięcej( ale nie tylko z książek) aby potem móc pomagać.
W razie pytań: agata229@op.pl

Pozdrawiam , Agata Borek
  
agacisko
24.02.2012 14:24:38
Grupa: Użytkownik

Posty: 2 #875039
Od: 2012-2-24
LINK DO ANKIETY wesoły

http://www.ankietka.pl/ankieta/79516/wplyw-integracji-sensorycznej-na-rozwoj-dzieci-autystycznych.html
  
baaaasia
06.05.2012 19:36:22
Grupa: Użytkownik

Posty: 1 #933656
Od: 2012-5-6
Witam nazywam się Barbara Kantor i jestem studentką III roku pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej na Akademii Ignatianum w Krakowie.
Zwracam się z prośbą do Państwa o wypełnienie ankiety związanej z tematem mojej pracy licencjackiej "Dziecko autystyczne jako wyzwanie dla rodziny". Ankieta ta jest w pełni anonimowa i zostanie wykorzystana tylko i wyłacznie do moich badań.
W ankiecie znajdą Państwo zarówno pytania zamknięta jak i otwarte, przewidywany czas trwania ankiety to 15 minut. Za wszelką okazaną pomoc bardzo dziękuję

poniżej zamieszczam link do ankiety

http://www.ankietka.pl/ankieta/86212/dziecko-autystyczne-jako-wyzwanie-dla-rodziny.html
  
beataaa
11.05.2012 21:58:17
Grupa: Użytkownik

Posty: 1 #937217
Od: 2012-5-11
Dzień dobry. Nazywam się Beata Kraska, jestem studentką ostatniego roku Pedagogiki Specjalnej na Uniwersytecie Adama Mickiewicz w Poznaniu. Aktualnie piszę pracę magisterską na temat wizerunku pedagoga specjalnego w opinii rodziców dzieci z niepełnosprawnością. W ramach swojej pracy prowadzę badania ankietowe - mam nadzieję, że pozwolą one ustalić czy pedagodzy specjalni wywiązują się ze swoich zadań i obowiązków. W związku z powyższym proszę Państwa o pomoc i wypełnienie ankiety, która jest dostępna pod adresem:

http://www.ankietka.pl/ankieta/86957/wizerunek-pedagoga-specjalnego-w-opinii-rodzicow.html

Ankieta jest całkowicie anonimowa.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Z poważaniem
Beata Kraska
UAM
  
iga1989
08.08.2012 20:40:38
Grupa: Użytkownik

Posty: 1 #987720
Od: 2012-8-8
Witam,
zbieram materiał do badań dotyczących współpracy wolontariuszy z dziećmi autystycznymi. Wypełnienie ankiety trwa ok. 5 minut i będzie dla mnie bezcennewesoły Wolontariuszy proszę o wypełnienie tej ankiety: http://www.ankietka.pl/ankieta/93487/wspolpraca-wolontariusza-z-dzieckiem-autystycznym-ankieta-dla-wolontariusza.html, a rodziców i opiekunów tej: http://www.ankietka.pl/ankieta/93489/wspolpraca-wolontariusza-z-dzieckiem-autystycznym-ankieta-dla-rodzicow-i-opiekunow.html.
Serdecznie dziękuję!
Iga
  
Electra25.04.2024 01:06:49
poziom 5

oczka
  
Aniab
13.11.2012 21:54:32
Grupa: Użytkownik

Posty: 1 #1049870
Od: 2012-11-13
Witam Was serdecznie!
Jestem studentką pedagogiki specjalnej. Obecnie piszę pracę magisterską na temat specyficznych uzdolnień występujących w zespole Aspergera. Bardzo interesuje mnie ten temat W związku z tym mam do Was kilka pytań, które posłużą do badań nad tematem. Możliwe, że mogą się wydać Wam głupie, nie chciałabym zadać nikomu przykrości, chciałabym zbadać to zagadnienie, być może posłuży ono w przyszłości do pomocy w niektórych dziedzinach Ten kwestionariusz wywiadu jest anonimowy, jeśli macie chwilkę, bardzo proszę poświęćcie ją. Obiecuję podzielić się moimi wynikami badań kiedy praca będzie już ukończona




Płeć: mężczyzna/ kobieta

Wiek: ...............lat

Wykształcenie: .................................................................................................

Zawód obecnie wykonywany:.............................................................................

Status materialny ( niezależność finansowa,osobne gospodarstwo domowe) : ..............................................................................................

Miejsce zamieszkania ( miasto): ......................................................................







1. Czy posiadasz jakieś szczególne zainteresowania/pasje?

a) zdecydowanie tak

b) raczej tak

c) nie wiem

d) raczej nie

e) zdecydowanie nie




2. Jeśli tak, to czego głównie dotyczą te zainteresowania, jakich przedmiotów?

..............................................................................................................................

..............................................................................................................................




3. Ile mógłbyś wymienić przedmiotów swoich zainteresowań?

a) jeden

b) dwa

c) trzy

d) więcej niż trzy




4. Ile wolnego czasu poświęcasz swoim zainteresowaniom ?

a) 1 godzinę

b) 1,5 godziny

c) 2 godziny

d) więcej niż 3 godziny

e) większość czasu w ciągu dnia



5. Czy Twoim zainteresowaniom kieruje jakiś określony schemat ?

a) zdecydowanie tak

b) raczej tak

c) nie wiem

d) raczej nie

e) zdecydowanie nie




6. Jeśli tak, to jaki?

..................................................................................................................

..................................................................................................................

...................................................................................................................


7. Czy zauważasz, że Twoje otoczenie odbiera Twoje zainteresowania jako dość specyficzne, „dziwaczne” ?

a) zdecydowanie tak

b) raczej tak

c) nie wiem

d) raczej nie

e) zdecydowanie nie



8. Czy są przyczyną jakichś zmian zachodzących w Twoim życiu?

a) zdecydowanie tak

b) raczej tak

c) nie wiem

d) raczej nie

e) zdecydowanie nie



9. Jeśli tak jakie są to zmiany,czego dotyczą?

................................................................................................................

................................................................................................................

................................................................................................................


10. Czy zainteresowania absorbują Cię tak bardzo, że zapominasz o wszystkim i o wszystkich dookoła?

a) zdecydowanie tak

b) raczej tak

c) nie wiem

d) raczej nie

e) zdecydowanie nie



11. Czy zgłębiasz swoje zainteresowania wspólnie z innymi osobami?

a) tak

b) nie



12. Jeżeli swoje zainteresowania zgłębiasz sam/sama, to dlaczego?

a) nie wiem

b) ponieważ drażni mnie obecność przy tym innych osób

c) kiedy jestem sam/sama mogę bardziej skupić się na swoim zainteresowaniu

d) nie potrzebuję innych osób do zgłębiania swoich zainteresowań

e) inne: ..........................................................................................



13. Czy podczas zgłębiania swojego zainteresowania udaje Ci się na chwilę od niego oderwać, kiedy ktoś np. przyjdzie do Ciebie w odwiedziny?

a) zdecydowanie tak

b) raczej tak

c) nie wiem

d) raczej nie

e) zdecydowanie nie




14. Czy potrafisz opisać komuś to, czym się interesujesz?

a) zdecydowanie tak

b) raczej tak

c) nie wiem

d) raczej nie

e) zdecydowanie nie




15. Czy czujesz się zrozumiany przez inne osoby, kiedy tłumaczysz im co jest obiektem Twoich zainteresowań?

a) tak

b) nie

c) nie wiem



16. Czy czas wolny poświęcasz również spotkaniom ze znajomymi, czy oddajesz się bez reszty swoim zainteresowaniom?

a) tak poświęcam

b) nie, wolę oddać się swoim zainteresowaniom



17. Czy Twoje zainteresowania utrudniają Ci kontakt z otoczeniem?

a) zdecydowanie tak

b) raczej tak

c) nie wiem

d) raczej nie

e) zdecydowanie nie




18. Czy swoim zainteresowaniom poświęcasz więcej czasu niż znajomym?

a) zdecydowanie tak

b) raczej tak

c) nie wiem

d) raczej tak

e) zdecydowanie tak






19. Czy zainteresowania odgrywają ważną rolę w Twoim życiu?

a) tak

b) nie

c) nie wiem



20. Potrafiłbyś określić swoje odczucia towarzyszące zgłębianiu zainteresowań?

a) tak

b) nie

c) nie wiem



21. Jeżeli tak, to jakie byłyby te odczucia?

...................................................................................................................................

..................................................................................................................................

...................................................................................................................................




22. Czy czujesz się osamotniony podczas zgłębiania swoich zainteresowań?


a) zdecydowanie tak

b) raczej tak

c) nie wiem

d) raczej tak

e) zdecydowanie tak



23. Czy zainteresowania sprawiają, że czujesz się szczęśliwy?

a) zdecydowanie tak

b) raczej tak

c) nie wiem

d) raczej nie

e) zdecydowanie nie



24. Czy odczuwasz satysfakcję, gdy zgłębiasz swoje zainteresowania?

a) zdecydowanie tak

b) raczej tak

c) nie wiem

d) raczej nie

e) zdecydowanie nie



25. Czy często o nich myślisz, gdy jesteś np. w szkole lub w pracy?

a) zdecydowanie tak

b) raczej tak

c) nie wiem

d) raczej nie

e) zdecydowanie nie




26. Czy przez to, że o nich myślisz, nie możesz skupić się na swoich obowiązkach ?

a) zdecydowanie tak

b) raczej tak

c) nie wiem

d) raczej nie

e) zdecydowanie nie



27. Czy zdarzyło Ci się zaniedbać swoje obowiązki w szkole lub w pracy?

a) zdecydowanie tak

b) raczej tak

c) nie wiem

d) raczej nie

e) zdecydowanie nie




28. Jeśli chodzisz do szkoły, które przedmioty wywołują twoje największe zainteresowanie?
( Jeśli pracujesz, napisz czym się zajmujesz i czy coś wzbudza Twoje zainteresowanie w związku z pracą )

....................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................




29. Co sprawia Ci największą trudność w szkole/ w pracy?

....................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................
  
jjoaska
26.02.2013 18:30:24
Grupa: Użytkownik

Posty: 1 #1211031
Od: 2013-2-26
Witam,

jestem studentką II roku studiów magisterskich. Postanowiłam napisać pracę na temat Rewalidacji dzieci autystycznych w Polsce. Miałabym do Państwa prośbę o napisanie w miarę miożliwości jak ta rewalidacja wygląda w naszym kraju? Jaki jest system nauczania, wychowania i terapii? Czy instytucje rzeczywiście pomagają tak jak powinny? Jak to wygląda w szkołach? Czy zasady jakie podaje Lipkowski:

zasada akceptacji – polega na kształtowaniu stosunku społeczeństwa do jednostek upośledzonych umysłowo, aby uznając trudności rozwojowe tych osób nie zaniedbywano wszelkich form opieki i pomocy dla nich, czyli aby obowiązki społeczne były podejmowane w pełni gotowości w stosunku do potrzeb osób odchylonych od normy;
· zasada pomocy – to dbałość o aktywację sił biologicznych wychowanka, aby go usamodzielnić, aby wytworzyć odpowiednią atmosferę w środowisku;
· zasada indywidualizacji – dostosowanie nauczania do indywidualnych właściwości dziecka oraz uwzględnienie jego własnego celu kształcenia;
· zasada terapii pedagogicznej – czyli najpierw poznanie dziecka i opracowanie diagnozy, następnie wspólna praca ze środowiskiem aby polepszyć sytuację;
· zasada współpracy z rodziną – zasada wspólnego, uzgodnionego działania szkoły
i domu, aby wspomagać każdy wysiłek dziecka na drodze ku usprawnianiu i rozwojowi (http://www.pedagogika.com/content/view/21/33/)

mają odbicie w życiu codziennym czy to tylko sucha teoria??



Bardzo proszę o pomoc i odpisywanie na forum bądź na meila rewalidacjaautyzm@wp.pl

Dziękuję, pozdrawiam i życzę dużo zdrówka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » FORUM » ANKIETY I INNE

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny

Nie płacz w liście, nie pisz,że los Ciebie kopnął nie ma sytuacji na ziemi bez wyjścia. Kiedy Bóg drzwi zamyka -to otwiera okno, odetchnij,popatrz spadają z obłoków małe wielkie nieszczęścia podobne do szczęścia, a od zwykłych rzeczy naucz się spokoju i zapomnij,że jesteś gdy mówisz,ze kochasz.